Subject: RE: Reisi kohta küsimus
From: "Anti Tenson" <[email-masked]>
To: "'Meelis Kasemaa'" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 13:54:08 +0300

Teie:13.06.2024

Meie:17.06.2024 Nr13.4-8/24/10543-2

Lp. Meelis Kasemaa

Kõige kiirema ja täpsema vastuse saate Tallinna Lennujaama info telefonil 
(+372) 605 8888, e-posti teel [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või 
kontakteerudes oma lennufirmaga.

Parimate soovidega,

Anti Tenson

vaneminspektor

Lennutegevuse üksus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 58 612191

Transpordiamet (TRAM)

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Lõõtsa 5, Tallinn 11415, Estonia

From: Meelis Kasemaa <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 13, 2024 10:04 PM
To: Transpordiamet <[email-masked]>
Subject: Reisi kohta küsimus

Tere

USA reis ootab 24.06 meid ees ja küsimus, kuna olen suitsumees, kas Zippo 
tulemasinaga lennukisse pääsen(töötab bensiiniga) ja proual tavaline 
välgumihkel mida kaubanduses müüakse.

Lendame Lufthansa lennufirmaga.

Lugupidamisega,

Meelis Kasemaa

juhataja

+372 56882277

Kassi Auto OÜ

Kassi 6, Tallinn 12618;

www.kassiauto.ee <http://www.kassiauto.ee>